2010. december 31., péntek

Egy csodálatos ajándék!!!!!!

Tegnap délelőtt A lányom,Marcsi csak annyit mondott,hogy telefonon csak annyit közölt vele a párja,hogy délután ötre legyünk készen,öltözzünk fel csinosan,mert megyünk valahova,de nem mondja meg hogy hova,mert meglepetés.
Ilyenkor telik a legnehezebben az idő.Vivien is nagyon izgult hogy valyon mi is lesz a meglepi.??????Végre elindultunk.Nekem nagyon hosszúnak tűnt az út,de végre megérkeztünk :NYÍREGYHÁZÁRA.,a Bujtosi Szabadidő Csarnok-hoz.Parkolót már nagyon nehezen lehetett találni,mert rengeteg ember volt már a csarnoknál.Én még nem tudtam hogy milyen rendezvény lesz.Amikor a bejárathoz értünk,Marcsi,mivel ők hamarabb odaértek,és már tudta hogy miért is jöttünk, megkérdezte,hogy tudjuk-e hogy mit fogunk megnézni???Honnan is tudtam volna??..Rámutatott a plakátra,és akkor esett le,hogy az X FAKTOR KONCERTJÉRE JÖTTÜNK.
Hiába voltunk már ott,mégis hihetetlennek tűnt.
Csodálatos élmény volt.Nagyon jól éreztük magunkat,annak ellenére hogy rengetegen voltunk.Vivient felváltva fogtuk az ölünkbe,és felemeltük jó magasra hogy mindent láthasson.Szerintem így élőben sokkal szebb mindenkinek a hangja.

kép innen

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print