2010. március 10., szerda

Díjat kaptam ismét !!!!!

@ndre@ - tól kaptam ismét ezt a megtisztelő díjat.Nagyon köszönöm !!!

Hát hogy kreatív vagyok -e???...a lehetőségeimhez igazodva ,megpróbálok az lenni.Bár van mit tanulni,és fejlődni,de majd igyekszem.

Szabályok .
1.Köszönd meg az adományozótól.
2.Tedd ki a képet a blogodba
3.Linkeld be az adományozó blogjának a címét
4.Írj hét dolgot magadról

1.,imádok sütni-főzni
2.,én csak megkóstolom a művemet,de imádom nézni,ahogy a családom jóízűen elfogyasztja
3.,Szeretek takarítani ...a lányim szerint biztos beteg vagyok,mert ez szerintük beteges  /de akkor  ilyen beteg legyek,még 80 évesen is !!!hihi/
4.,nem bírom ha valaki a lakásban állatot tart...szerintem gusztustalan,és fertőtő..na meg állatkínzás
5.,szeretek kirándulni,rejtvényt fejteni..
6.,Imádom a tudományos fantasztikus filmeket,de persze minden jó filmet,és a meséket is
7.,sokáig vidéken éltem.most Debrecenben lakom,de még mindig nagyon hiányzik a kertészkedés

szeretném tovább adni a stafétát...a teljesség igénye nélkül ::

@ndre@
Eve & Apple
Gyöngyi vegyes köret
Ízletes falatok
JD
A ZSUZSI FŐZ
Limara
Belly
Szellem a fazékban

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print