2011. május 2., hétfő

Sajtos tallér

Végre megtaláltam az anyutól leírt receptek között,a Sajtos ropi  receptjét.Ami most a Sajtos tallér néven ismert.Azért a biztonság kedvéért ellenőriztem néhány helyen hogy arról van -e szó.Nem teljesen ugyan olyan mint a mostani recept,de nem sokban tér el.Az biztos hogy nagyon finom és omlós.





                                                               Hozzávalók :
                 
                                                               60 dkg liszt
                                                         15 dkg reszelt sajt
                                                              1 cs sütőpor
                                                             12.5 dkg  zsír
                                                       1 csapott evőkanál só
                                                         12.5 dkg margarin
                                                              1/2 dl tej
                                                            20 dkg tejföl



A hozzávalókat összegyúrjuk,Fél órát pihentetjük,majd tetszőleges formákban kisütjük.Mivel nekem nincs erre a célra speciális sütőm,ezért a gofrisütőben sütöttem meg.
Először kicsi szív formákat csináltam kézzel,majd szaggatóval,és úgy sütöttem,de így elég hosszadalmas lett volna.Ezért inkább a sütő nagyságának megfelelő kerek lapokat nyújtottam,és úgy sütöttem meg.Így sokkal gyorsabb és egyszerűbb volt.Mikor kicsit hűlt a tészta könnyedén szét lehet választani.
                                                           

                                                      

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print