2009. október 27., kedd

Csoda !!!???!!!????


Azt hiszem hogy ez manapság már tényleg csodának nevezhető !!!!


Ma esős idő lévén,ernyővel felszerelkezve indultunk az oviba,a 26-os busszal..Szokásához hűen a kislányom maga mellé tette az ernyőt,ami időközben a zötyögéstől,eldőlt,és az ülés mellé csúszott.A leszállással igyekeztünk,és elkerülte a figyelmemet hogy az ernyőt a buszon hagytuk,de már későn eszméltem ,mert a busz elindult.Rohantunk az oviba,aztán én vissza megállóba.Néhány perc múlva jött is a következő 26-os járat.Felszálltam rá,és dióhéjban elmondtam a vezetőnek,az esetet.Ő a buszon lévő rádiótelefonon keresni kezdte ama bizonyos busz vezetőjét.Még időben sikerült elérni,és igy megtalálta az ülés mellett a kicsikém ernyőjét.A végállomáson át is vehettem az elveszettnek gondolt ernyőt.Telefonáltam az oviba,hogy nyugtassák meg a kislányomat,hogy megkerült a "kincse".A munkahelyemre is sikerült még időben beérnem.Nagyon jóleső érzés volt,hogy ilyen segítőkészek voltak,a buszvezetők!!!!.Mondhatták volna legyintve azt is hogy úgyis hiába keresem,de ők inkább segítettek.KÖSZÖNET ÉRTE !!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print