2010. május 16., vasárnap

Kókuszos "Négercsók


Gyerekkoromban /rég volt/ nagy népszerűségnek örvendett,a négercsók.Én is szerettem.Amolyan szeretlek is meg nem is kapcsolatban voltam ezzel az édességgel.Nem ez volt a kedvencek -kedvence,de azért elfogyott.Én az ostyát ettem meg először ,mert nem az volt a legjobb része.A belsejében lévő hab is csak a csokival együtt volt igazán jó.
Ma egy teljesen új összetevőkből alkottam meg azt a négercsókot,amit én igazán szeretek. Az alja babapiskóta,a belsejében kókuszos tejszínhab,és természetesen csokival bevonva.

Hozzávalók :
1 cs kerek babapiskóta
1 cs kókuszreszelék
3 dl tejszín
10 dkg margarin
1 tortabevonó
2-3 kanál porcukor

A tejszínt kemény habbá verjük a habfixálóval együtt.Majd hozzáadjuk a porcukrot,és ezzel is verjük még néhány percig.Óvatosan belekeverjük a kókuszreszeléket.A babapiskótára halmozzuk,és jól lehűtjük.Késsel,vagy kanállal, esetleg habzsákkal,vagy tortadíszítővel is rányomhatjuk a kókuszos tejszínhabot a piskótára.Amikor már eléggé lehűlt,akkor sűrű /nem meleg/ csokimázba mártjuk,és ismét visszatesszük a hűtőbe,hogy a csoki megdermedjen.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print