2010. május 23., vasárnap

Prósza






 DUENDE - től

Lehetőségeimhez igazodva egy kicsit változtattam rajta,de csak a mennyiségen.Én kevesebb krumplit,és több cukkinit tettem bele.A fűszereket brossal és delikáttal egészítettem ki,nem kaptam újhagymát és lila hagymával pótoltam.A végeredmény csodálatos lett.Egy részét megpróbáltam a sütőben kisütni.Így is nagyon szuper lett.
Hozzávalók :3-4 db burgonya
1 nagy sárgarépa
2 db kisebb cukkini
1-2 gerezd fokhagyma
1 kis fej lila hagyma
2 pohár kefir
bors
só vagy delikát
liszt

A zöldségeket vékonyan felszeleteljük,hagymát apróra felkockázzuk,fokhagymát lereszeljük. Összekeverjük a kefirrel,delikáttal borssal és liszttel.Forró olajban kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print