2009. december 2., szerda

Vivien névnapja !!!!!!!

 



Az új Rama receptfüzetben találtam ezt a sütit.A neve Boci süti.De én most csak a tésztáját csináltam meg,lekvárral megkentem a lapokat és krémmel töltöttem meg.

Hozzávalók:4 tojás,
22 dkg cukor
15 dkg Rama margarin
1 cs sütőpor
2 evőkanál kakaó
30 dkg liszt
15 evőkanál tej

A tojások sárgáját egy tálban,a cukorral habosra keverjük.Hozzáadjuk a puha margarin,aztán a sütőporral és kakaóval összeforgatott lisztet.,és a tejet.Végül a tojások felvert habját.Kivajazott vagy sütő papirral bélelt tepsibe,vagy tortaformában kisütjük.Három lapra vágjuk.A lapokat megkenjük kajszibarack lekvárral.és megtöltjük a csokikrémmel..
Csokoládé krém:1 csoki puding.
2 evőkanál liszt,
1 evőkanál kakaó
5-6 dl tej
7 evőkanál cukor
Ezekből sűrű pudingot főzünk.Ha kihűlt,akkor 1 Rama margarint adunk hozzá,és habosra kavarjuk.
Azért adtam hozzá lisztet,és kakaót,hogy egy kicsit több legyen ,mert ebből hagytam a torta díszítéséhez is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print