2010. március 6., szombat

Spárga krémleves - Pizza -" Ugrálós" süti - Almás szelet

Spárga krémleves - Pizza -" Ugrálós" süti - Almás szelet


Nagyon szeretem a zöldség krémleveseket,de nem szoktam házilag készíteni,mert általában csak én eszem.Ezért inkább néha veszek vagy kis tasakost:
amiből egy bögrényi lesz,vagy a nagyobb csomagost:
amiből 0,5 liter.
Most a Brokkoli krémleves volt soron.Levesgyöngyöt még soha nem vettem,de már nem is fogok,mert ugy gondoltam,hogy inkább csinálok én.Az ötlet akkor jutott az eszembe amikor puffancsot csináltam,és néha pici tészta cseppek estek az olajba,amikor a tésztát szaggattam .Nagyon finom ropogós volt.Igaz hogy nincs olyan szép gömbölyű,mint a bolti,de nagyon finom.Vivike még magában is eszegette.

xx
xxx
xxxxx

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print