2010. október 24., vasárnap

A gofrisütő.

Mi nagyon szeretjük,a gofrit.Eddig a tésztát boltban vásároltam.és aztán megpakoltam mindenféle jóval.
A múlt héten kipróbáltam egy Gofri tésztareceptet amit a Rama süteményes füzetben találtam.Ugyan úgy megkentem lekvárral,csokis pudinggal,és tejszínhabbal díszítettem,mint az eredeti gofrit szokás.Igaz hogy szendvics sütőben sütöttem meg,de az utolsó morzsáig elfogyott pillanatok alatt,mivel nagyon finom volt.
Ezért elhatároztam hogy veszek egy gofri sütőt,és soha többet nem veszek bolti gofri tésztát.






Az elhatározást a tett követte.
Pénteken vettem egy Gofri sütőt,a T....-ban.Saját márkájú készüléket. 2000 ft.Nagyon örültem ,mert pontosan ilyet akartam amibe két téglalap alakú tésztát lehet sütni.Ráadásul,a formát ki lehetett venni,így a tisztítása is könnyű volt..Szombaton ki is próbáltam.A kipróbálás tényleg szó szerint értendő,miszerint valóban csak kipróbálásnak lehet nevezni,mivel csak két gofrit sikerült megsütnöm benne,aztán a sütő feladta.Kilehelte a lelkét, nem melegedett,és még a kis lámpa sem világított A tésztát légmentesen lefedtem és hűtőbe raktam,nehogy véletlenül annak is baja legyen.Bosszantott,nagyon,mert Vivien nagyon várta már.Azt a kettőt gyorsan be is faltuk.




Gondoltam ,sebaj,előfordul,majd kicserélem.Az már viszont nagyon rosszul jött ki hogy szombaton az ünnep miatt nem volt nyitva bolt,így csak ma tudtam visszavinni.Először ki akartam cserélni,egy másikra,de amikor láttam hogy legalább már 10 ugyan olyan sütőt vittek vissza ,akkor jobbnak láttam ha inkább veszek egy másik márkát,de sajna itt az sem sikerült,mivel nem volt.Sebaj,majd veszek a Mé...M...t- ban.Hosszas buszra várakozás/vasárnap lévén ritkán jár a busz/ és utazás után,az üzletnek a hűlt helyét találtam .már nincs a Malom parkban.Elköltözött a Fórumba.Ismét várakozás,majd buszozás.Itt hatalmas választék,de a legolcsóbb is 4000 ft.Sebaj,ha már elhatároztam hogy ma mindenképpen gofrit sütök,akkor sütő nélkül nem megyek haza.Remélem hogy ezzel több szerencsém lesz.

Íme a kis aranyos...


2 megjegyzés:

Andrea írta...

Szuper lehet, nekem sajnos nincs ilyen masinám....:-(.
Használjátok egészséggel, és jó sokáig ;-)!

Anyucika írta...

Köszönjük szépen.Remélem hogy ennek nem tiszavirág élete lesz !!!!hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print