2010. október 10., vasárnap

Pilóta piskóta tallér



xxxxxxx

...

Hozzávalók :
3 db tojás
2 kanál porcukor
4 kanál rétes liszt
diónyi margarin,vagy 1 kanál olaj
késhegynyi fahéj
késhegynyi szegfűszeg
1 kávés kanál sütőpor

A hozzávalókból,piskóta tésztát készítünk,a már megszokott módon.A tepsibe kis kerek korongokat formázunk a masszából,és kisütjük,közepesen meleg sütőben.. Hamar sül,mivel a tallérok kicsik és vékonyak,ezért vigyázni kell,nehogy megégjenek.
Ha kisült,teljesen kihűtjük.Az aljával felfele lerakjuk,és lekvárt teszünk rá.Én üveges lekvárt használtam,de legközelebb veszek olyat,amit szeletelni lehet,és abból vágok ki korongokat.
Amikor mindegyik piskóta korongra ráraktuk a lekvárt,1/2 órára berakjuk a hűtőbe.Addig készítsük el a csokimázat.
10 dkg tortabevonó,/vagy ami éppen van othol/
5 dkg Rama margarin
2 kanál víz
Ezeket gőz fölött összeolvasztjuk,miközben néha megkeverjük.Kicsit hagyjuk hűlni,ne forrón rakjuk a sütire.
Ha lehűlt a lekváros piskóta,és a csokimáz is langyos,akkor nincs más dolgunk,csak annyi hogy a mázzal bevonjuk, a tésztát,és 5 - 10 percre visszatesszük a hűtőbe,hogy a csoki teljesen megdermedjen.


2 megjegyzés:

vdaiana írta...

Juuuuj, mondd kerlek, ezt a receptet hol talalom???

Anyucika írta...

Kicsit le vagyok maradva az írással,de pótolom.Ezt én találtam ki,mert a kicsi lányom imádja a piskóta tallért,de már nem győzöm venni.Így aztán,varázsoltam neki.!!!Még el sem fogyott de már kérdezte,hogy :ugye anyuci csinálsz majd megint ilyet ???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print