2010. október 8., péntek

Panírozás könnyedén .

Ha nagy ritkán rászánjuk magunkat arra hogy hagymakarikákat vagy egyéb apróságokat kirántsunk,akkor szeretünk nagyon gyorsan túl lenni rajta,mert ugyan megéri a fáradságot,de azért elég babrás munka.
Így vagyok ezzel én is,és ezért próbálok mindig kitalálni olyan dolgokat amik egyszerűbbé,és gyorsabbá teszik ezeknek az ételeknek az elkészítését.A hagymakarikák panírozásakor, egy jól zárható edénybe raktam bele a lisztet,és a hagymát,és egyszerűen csak jól összeráztam az egészet.Aztán ment az egész a tojásba,ezt is egy fakanállal gyorsan megforgattam,végül a zsemlemorzsába is az edény segítségével forgattam meg.Ezek után már csak sütni kellett ,







Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print