2010. április 11., vasárnap

Emeletes élvezet.


Ezt a süteményt legelőször ITT láttam,már nagyon régen.Néhány hónapja ismét rátaláltam véletlenül ITT.Azóta már számos helyen felfedeztem, többek között ITT.Ebből is látszik hogy nagyon népszerű,mert finom .Ez lehet az oka hogy sokan elkészítették.Tegnap @ndre@ is elkészítette.Arra az elhatározásra jutottam,hogy most már nekem is el kell készítenem,mert azt hiszem,hogy ha ennyire népszerű az csak jó lehet.
Annyit változtattam rajta,hogy az Aranka krémpor helyett és vanília pudingot főztem,és 20 dkg Rama margarinnal kikavartam.és csatos tortaformában csináltam.

A receptet én INNEN vettem.

Hozzávalók:

1. réteg
25 dkg darált háztartási keksz
5 dkg Ráma margarin
5 dkg porcukor
kevés tej

2. réteg
20 dkg túró
porcukor
2 dl tejszín
1 cs. vaníliás cukor

3. réteg
2 cs. Aranka vaníliás krémpor
5 dl tej
1 cs. vaníliás cukor

4. réteg
2 dl tejszín
5 dkg porcukor

Tetejére kb. 5 dkg reszelt csokoládé

A darált kekszet összegyúrom a cukorral, a margarinnal és egy kevés tejjel. Csak annyival, hogy linzertészta keménységű legyen. Egy közepes tepsibe (30 x 30-as) vagy egy nagyobb pite formába egy kevés darált kekszet szórok, hogy ne ragadjon le, és belenyomkodom a keksztésztát.

A túrót, ha nagyon darabos mixelőrúddal krémesítem, összekeverem a porcukorral, a vaníliás cukorral, majd a habbá vert tejszínnel és a kekszre simítom.

Az Aranka krémport a tejjel egy elektromos habverővel jó sokáig keverem. Minél tovább keverem, annál keményebb krém lesz belőle. Ezt a túrókrém tetejére simítom.

A tejszínt felverem a porcukorral és a vaníliás krémre kenem. A tetejére reszelt csokit szórok, és a hűtőbe teszem tálalásig.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print