2011. február 28., hétfő

Banános kakaós muffin

Eredetileg csak a Túrórudis muffint akartam megsütni,de aztán a masszát megfeleztem és az egyik feléből elkészítettem a túrórudist,a másik felébe pedig banán darabokat kevertem és a tetejére is raktam néhányat.





Hozzávalók:

25 dkg liszt,
2 evőkanál kakaópor,
1 kiskanál szódabikarbóna,
1 kiskanál sütőpor,
1 db tojás,
15 dkg kristálycukor,
2 cs. vaníliás cukor,
1 dl olaj,
3,5 dl natúr joghurt.
2 db banán
1 teáskanál rumaroma


Egy tálban keverjük össze a lisztet,a sütőport,a vaníliát,a szódabikarbónát és a kakaóport.
Egy másik tálban pedig a tojásokat habosra kavarjuk a cukorral,majd hozzáadjuk az olajat,és a joghurtot,aztán a kettőt összekeverjük.Hozzáadjuk a rumaromát,és a banánt.Formába rakjuk,és a tetejére néhány banándarabot teszünk.Előmelegített sütőben közepes hőmérsékleten sütjük.Tűpróbával ellenőrízzük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print