2010. szeptember 24., péntek

Régi receptek .

Ismét rászántam magam hogy a régi receptek ,rendbe rakását folytassam.Nagy részük már be van ragasztva egy receptgyűjtő könyvbe,de még van mit átválogatni,és azóta gyúlt is hozzá .Nagyon sok olyan receptem van amit újságokból szedtem ki.Most szépen körbe igazítom ollóval,és végre bekerül a helyére.Így sokkal könnyebb lesz keresgélni közötte.
Megtaláltam azokat a recepteket is amiket régen már kipróbáltam,de nem készült róluk fénykép,mivel akkor még nem gondoltam hogy szükség lehet rá egyszer.Ezért ezeket a recepteket az újságban lévő képpel teszem fel,de ha majd ismét elkészítem,akkor a saját képet is mellérakom.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print