2010. január 18., hétfő

Csirke vadasmártással

a mártáshoz a  recept itt található..Én egy kicsit változtattam rajta.A több hozzávalót használtam,és a húst megsütöttem,nem pörköltnek készítettem.
Hozzávalók :
4 csirkemell,vagy 8 csirke comb
vagy 1 kg-os csirke
1dkg zsír
1 fej vöröshagyma
 piros paprika
delikát
Mártás:
2 szál sárgarépa
2 szál petrezselyem
1 kis zeller
1 kis karalábé
babérlevél, kristálycukor
mustár

Habarás:
1-2 evőkanál liszt
tejszín
2 dl tejföl
Köret
főtt tészta

A csirkehúst puhára pároljuk,majd szép pirosra sütjük. Egy kanál zsíron barnára pirítjuk a. cukrot és ezen megpároljuk az apróra vágott zöldséget. Annyi vízzel öntjük fel, hogy ellepje. Beletesszük a babérlevelet és puhára főzzük a zöldségeket.. Áttörjük, majd mustárral és sóval ízesítjük, és behabarjuk a liszt,a tejföl,és a tejszín keverékével.A tésztát sós olajos vízben megfőzzük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print