2009. július 19., vasárnap

Prósza!!! Sajtos rudacskák !! -És egy kis szórakozás.!!





Kaptam néhány cukkinit,és ahhoz keresgéltem tegnap új receptet.Nem is kellett sokáig kutatnom.Hamar rátaláltam,egy igen nagyszerű receptre,amelyik eredeti változatát itt megtaláljátok Prósza nyáriasan
Nagyon köszönöm neki.

Délután ismét elmentünk a térre,a Pöttyös kapitány hajójára.Ma elég hideg volt a tegnapi kánikulához képest,de ez egyáltalán nem zavart senkit abban hogy jól érezze magát,




Amikor hazajöttünk,akkor pedig megsütöttem a másik két cukkinit is.Ennek a receptnek az eredeti változatát itt megtaláljátok.


A egyik felét az eredeti recept szerint csináltam,a másik felét palacsintatésztába forgattam és olajban kisütöttem,mert a Vivien így szereti.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print