2009. július 17., péntek

Isteni finom!!!

Mivel holnap délelőtt dolgozom,ezért ma főztem,Paradicsom levest,a Vivike kedvencét,és sütöttem Hagymás kiflit.

Hagymás kifli

A tegnapi kajából maradt,de azért a biztonság kedvéért csináltam egy nagy adag lecsót is.A kicsi lányom,Vivike is sokat segített,pedig nagyon meleg volt a konyhában,de egyáltalán nem bánta mert nagyon szereti csinálni.



Kifli tésztájából dupla adagot gyúrtam be,hogy több ízt is kipróbálhassak,így olyan mintha többféle sütit készítettem volna.!!A felét elkészítettem a recept szerint,vagyis hagymás töltelékkel.

A másik felét négyfelé osztottam.
Az elsőt virslivel töltöttem meg.


A másodikat,párizsival.


A harmadik adag cukros-fahéjas meggyes.


Végül a negyedik adagba cukrozott barackot tettem
.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print