2009. április 25., szombat

Mini fánkok


Ma nem igazán azt terveztem hogy mini fánkot fogok csinálni,de a játszótérről hazaérve elég fáradt voltam.De senki nem tiltakozott ez ellen az egyszerű csemege ellen.
Olyan tésztát kavartam ehhez is mint a tarkedlihez,és sütőport tettem bele.De hogy mégis változatos és kicsit különleges legyen három részre osztottam.Az egyik részét simán sütöttem ki.A másik részét kókusszal,a harmadikat pedig mákkal ízesítettem.Mindhárom nagyon finom lett.

Hozzávalók:
40 dkg liszt,
2 tojás,
1/2 l tej,
2 evőkanál cukor,
1/2 cs. sütőpor
kókusz
mák

Habverővel jól összedolgozzuk,a tésztát. Kanállal a forró olajba csorgatjuk,és kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Nyomtató

Print