2009. április 23., csütörtök

Zóldséges ragu rizzsel


Hozzávalók :
1 kg pulyka vagy csirke hús
1 fej káposzta
delikát,bors,olaj,majonéz
1/2 kg zöldségkeverék
Pulyka vagy csirke húst, csíkokra vágjuk,fehéredésig átforgatjuk kevés olajon,majd megszórjuk delikáttal.kicsit még pároljuk,aztán kiszedjük,és félretesszük.a visszamaradt pecsenyelében beletesszük a legyalult káposztát ,és puhára pároljuk,majd Tetszőleges csirkemellet kisebb csíkokra vágni,fehéredésig megpárolni,majd fűszerezni,/én delikátot használok/,majd az edényből kivenni,és abba a szaftos lébe amibe a csirkemell párolódott,belegyalulunk káposztát,ezt is puhára pároljuk,majd belekarikázzuk a virslit,és pároljuk még néhány percig.Beletesszük a csirkemellet,és együtt pároljuk 10 percig.
A zöldségkeveréket megfőzzük,és lecsepegtetjük.Hozzákeverjük a húsos káposztához.Rizst,vagy tésztát adunk hozzá.Majonézt is adhatunk még hozzá.

2 megjegyzés:

Mr Lee írta...

Wow,!!Wonderful blog.Coming to your blog We are very pleased to.
Nice to meet you.We upload something about the works to the blog.
We invite you to our blog.Look forward to your visit.Happy every day!

http://www.china-cutter.blogspot.com/

Anyucika írta...

Helló !!
Sajnos én nem tudok angolul,de leforditották nekem,amit irtál
Igazán örülök hogy tetszik a blogom.Én is nézegettem a tiedet.Igazán szépek a képek amiket késziszel.!!!Továbbra is szeretettel várlak./Remélem nem baj hogy tegezlek./

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pontos idő

Lapozgató

Kedvcsináló

Számláló

Rendszeres olvasók

Hiba történt a modul működésében

Nyomtató

Print